Jest Rudo rekrutuje!

Szukam kogoś, kto będzie taki, jak ja, a jednak zupełnie inny :D Poczucie estetyki będzie niezbędne, by tworzyć grafiki, które mi się spodobają, a jednak musisz umieć analizować i liczyć, co jest daleko poza moim kręgiem zainteresowań. No, to skoro mamy podstawy, to lećmy z detalami!

 

Dopuszczam możliwość, że chcę gwiazdki z nieba, wiem. Niemniej spróbuję. Może gdzieś tam jest Rudzik, który jednak będzie pasował do tej mojej oferty tak, jak beza do mascarpone albo dłoń do dłoni… Spróbuję!

 

Rudziku, tym będziesz się zajmować:

  1. Obsługa klienta – maile, grupy na Facebooku
  2. Tworzenie prostych grafik, bannerów i ich umieszczanie w social mediach czy na stronach opartych na WordPressie
  3. SEO dla artykułów i podstron sklepu, zarówno nowych, jak i optymalizacja archiwalnycha
  4. Tworzenie stron sprzedażowych opartych na WordPressie
  5. Tworzenie tekstów na strony sprzedażowe, opisy produktów itp.
  6. Wspieranie mnie w tworzeniu nowych produktów

 

 

Koniecznie:

  • Wypełnij ankietę rekrutacyjną (kliknij w link lub uzupełnij formularz poniżej) ↓ ↓ ↓
  • Jesteś obecna/y w internecie – rozumiesz, jak wygląda życie w sieci, bo też w nim uczestniczysz
  • Lubisz kontakt z klientem, lubisz ludzi i chcesz rozwiązywać ich problemy
  • Jesteś osobą proaktywną – wychodzisz z inicjatywą
  • Jesteś osobą kreatywną – masz conajmniej kilka pomysłów na nowe produkty w moim sklepie albo wręcz dostrzegasz niewykorzystany potencjał i Cię skręca ;)
  • Potrafisz wyciągać i analizować dane, a dalej… tworzyć dla mnie plan działania, w oparciu o te informacje
  • Rozumiesz zasady, jakimi rządzi się SEO i wiesz, jak je wdrożyć w życie
  • Znasz następujące narzędzia: WordPressPress, Google Analytics, Hotjar, MailerLite, Keywords Planner, Keyword Tool lub podobne. Istotna jest także znajomość dowolnego programu graficznego; naprawdę mi to rybka, czy będziesz robić je w Photoshopie, tak, jak ja, czy w darmowej Canvie; dla mnie liczy się efekt końcowy.
  • Masz doświadczenie w e-commerce, i definicje pojęć: up-selling, ROI czy CTA możesz mi dyktować podczas przeżuwania porannego croissanta
  • Masz doświadczenie w marketingu
  • Potrafisz poprawnie pisać, pisać z humorem, a także tak, by te teksty sprzedawały!
  • Ogarniasz siebie, czas i siebie w czasie
  • Prowadzisz własną działalność gospodarczą

 

 

Na pewno się przyda:

  • Znajomość marki Jest Rudo – fajnie, jeśli wiesz, jaka jestem, jakie są moje wartości i jak lubię pracować
  • Znajomość podstaw fotografii – przyda się podczas kontaktu z klientem
  • Znajomość moich produktów – rozumiesz, czym są akcje do Photoshopa, wiesz, jakie lekcje blogowania mam w ofercie i czego można nauczyć się z mojego kursu

 

 

Zasady współpracy:

  • Praca zdalna! Możesz działać z dowolnego miejsca na świecie, byle by internet hulał. Choć nie ukrywam, że cudownie byłoby poznać się osobiście.
  • Praca w modelu B2B
  • Nie wymagam wyłączności, z pewnością nie na początku współpracy
  • Kwota wynagrodzenia – do ustalenia
  • Rozliczać będziemy się za roboczogodzinę
  • Od kiedy? Od zaraz! A bardziej realnie: od 1.09.2019

 

 

Co teraz:

Czekam na Twoją ankietę w terminie 5.08 do 15.08

Do 23.08 skontaktuję się w osobami, które przejdą do II etapu rekrutacji.

Jeśli masz taką możliwość, spotkamy się na żywo, jeśli nie – pogadamy przez Skype. Termin: ostatni tydzień sierpnia.

 

 

Ankieta rekrutacyjna:

 

Och, jaram się, jak pochodnia! Kto dołączy do ekipy Rudzików..?