Szukam kogoś, kto będzie taki, jak ja, a jednak zupełnie inny :D Poczucie estetyki będzie niezbędne, by tworzyć grafiki, które mi się spodobają, a jednak musisz umieć analizować i liczyć, co jest daleko poza moim kręgiem zainteresowań. No, to skoro mamy podstawy, to lećmy z detalami!
Dopuszczam możliwość, że chcę gwiazdki z nieba, wiem. Niemniej spróbuję. Może gdzieś tam jest Rudzik, który jednak będzie pasował do tej mojej oferty tak, jak beza do mascarpone albo dłoń do dłoni… Spróbuję!
Rudziku, tym będziesz się zajmować:
- Obsługa klienta – maile, grupy na Facebooku
- Tworzenie prostych grafik, bannerów i ich umieszczanie w social mediach czy na stronach opartych na WordPressie
- SEO dla artykułów i podstron sklepu, zarówno nowych, jak i optymalizacja archiwalnycha
- Tworzenie stron sprzedażowych opartych na WordPressie
- Tworzenie tekstów na strony sprzedażowe, opisy produktów itp.
- Wspieranie mnie w tworzeniu nowych produktów
Koniecznie:
- Wypełnij ankietę rekrutacyjną (kliknij w link lub uzupełnij formularz poniżej) ↓ ↓ ↓
- Jesteś obecna/y w internecie – rozumiesz, jak wygląda życie w sieci, bo też w nim uczestniczysz
- Lubisz kontakt z klientem, lubisz ludzi i chcesz rozwiązywać ich problemy
- Jesteś osobą proaktywną – wychodzisz z inicjatywą
- Jesteś osobą kreatywną – masz conajmniej kilka pomysłów na nowe produkty w moim sklepie albo wręcz dostrzegasz niewykorzystany potencjał i Cię skręca ;)
- Potrafisz wyciągać i analizować dane, a dalej… tworzyć dla mnie plan działania, w oparciu o te informacje
- Rozumiesz zasady, jakimi rządzi się SEO i wiesz, jak je wdrożyć w życie
- Znasz następujące narzędzia: WordPressPress, Google Analytics, Hotjar, MailerLite, Keywords Planner, Keyword Tool lub podobne. Istotna jest także znajomość dowolnego programu graficznego; naprawdę mi to rybka, czy będziesz robić je w Photoshopie, tak, jak ja, czy w darmowej Canvie; dla mnie liczy się efekt końcowy.
- Masz doświadczenie w e-commerce, i definicje pojęć: up-selling, ROI czy CTA możesz mi dyktować podczas przeżuwania porannego croissanta
- Masz doświadczenie w marketingu
- Potrafisz poprawnie pisać, pisać z humorem, a także tak, by te teksty sprzedawały!
- Ogarniasz siebie, czas i siebie w czasie
- Prowadzisz własną działalność gospodarczą
Na pewno się przyda:
- Znajomość marki Jest Rudo – fajnie, jeśli wiesz, jaka jestem, jakie są moje wartości i jak lubię pracować
- Znajomość podstaw fotografii – przyda się podczas kontaktu z klientem
- Znajomość moich produktów – rozumiesz, czym są akcje do Photoshopa, wiesz, jakie lekcje blogowania mam w ofercie i czego można nauczyć się z mojego kursu
Zasady współpracy:
- Praca zdalna! Możesz działać z dowolnego miejsca na świecie, byle by internet hulał. Choć nie ukrywam, że cudownie byłoby poznać się osobiście.
- Praca w modelu B2B
- Nie wymagam wyłączności, z pewnością nie na początku współpracy
- Kwota wynagrodzenia – do ustalenia
- Rozliczać będziemy się za roboczogodzinę
- Od kiedy? Od zaraz! A bardziej realnie: od 1.09.2019
Co teraz:
Czekam na Twoją ankietę w terminie 5.08 do 15.08
Do 23.08 skontaktuję się w osobami, które przejdą do II etapu rekrutacji.
Jeśli masz taką możliwość, spotkamy się na żywo, jeśli nie – pogadamy przez Skype. Termin: ostatni tydzień sierpnia.
Ankieta rekrutacyjna:
Och, jaram się, jak pochodnia! Kto dołączy do ekipy Rudzików..?
Cześć,
Dla mnie najłatwiejsze pytanie jaki mam dowód na to, że matematyka nie jest mi straszna – tytuł magistra wystarczy? :D A tak na poważnie – powodzenia! Podziwiam osobę, która dostanie tę pracę, sama wielu wymogów nie spełniam ;)
Pozdrawiam,
Kasia
Praca marzeń, ale niestety wielu wymogów nie spełniam :(
Naprawde powodzenia wszystkim aplikujacym! To moze byc calkiem fajne doswiadczenie :D