praca zdalna | jest rudo

Jest Rudo rekrutuje ponownie!

Aż 2 stanowiska, by Jest Rudo hulało. Prawa Łapka i Tęga Głowa, poniżej wszystkie szczegóły, zapraszam!

 

Dopuszczam możliwość, że chcę gwiazdki z nieba, wiem. Niemniej spróbuję. Może gdzieś tam jest Rudzik (Rudziki), który jednak będzie pasował do tej mojej oferty tak, jak beza do mascarpone albo dłoń do dłoni… Spróbuję!

Rozpisałam je na 2 osobne stanowiska, bo to naprawdę szeroki zakres umiejętności, jednak na tym etapie działania Jest Rudo z pracą wyrobi się także jedna, o ile oczywiście posiada taki wachlarz skilli :D

 

 Tęga Głowa: 

  1. Potrafisz wyciągać i analizować dane, a dalej… tworzyć dla mnie plan działania, kalendarz marketingowy czy plan kampanii w oparciu o te informacje
  2. Rozumiesz zasady, jakimi rządzi się SEO i wiesz, jak je wdrożyć w życie
  3. Znasz następujące narzędzia: WordPressPress, Google Analytics, Hotjar, MailerLite, Keywords Planner, Keyword Tool, Semstorm lub podobne.
  4. Masz doświadczenie w e-commerce, i definicje pojęć: up-selling, ROI czy CTA możesz mi dyktować podczas przeżuwania porannego croissanta
  5. Potrafisz tworzyć efektywne kampanie w Google Ads, FB ads

Ponadto:

  1. Jesteś osobą proaktywną – wychodzisz z inicjatywą
  2. Ogarniasz siebie, czas i siebie w czasie
  3. Jesteś samodzieln_, odpowiedzialn_ i słown_

 

 Prawa Łapka: 

  1. Obsługa klienta – maile, grupy na Facebooku
  2. Tworzenie prostych grafik, bannerów i ich umieszczanie w social mediach czy na stronach opartych na WordPressie
  3. SEO dla artykułów i podstron sklepu, zarówno nowych, jak i optymalizacja archiwalnych
  4. Tworzenie tekstów na strony sprzedażowe, opisy produktów itp.
  5. Wspieranie mnie w tworzeniu nowych produktów
  6. Tworzenie kampanii w MailerLite
  7. Tworzenie prostych grafik do SM, jak cover photo
  8. Podstawy marketingu online

Ponadto:

  1. Jesteś obecn_ w internecie – rozumiesz, jak wygląda życie w sieci, bo też w nim uczestniczysz
  2. Lubisz kontakt z klientem, lubisz ludzi i chcesz rozwiązywać ich problemy
  3. Jesteś osobą proaktywną – wychodzisz z inicjatywą
  4. Jesteś osobą kreatywną – masz conajmniej kilka pomysłów na nowe produkty w moim sklepie albo wręcz dostrzegasz niewykorzystany potencjał i Cię skręca ;)
  5. Potrafisz poprawnie pisać, pisać z humorem, masz w tym „lekkość”
  6. Potrafisz pracować w oparciu o procedury oraz tworzyć je od zera
  7. Ogarniasz siebie, czas i siebie w czasie
  8. Jesteś samodzieln_, odpowiedzialn_ i słown_
  9. Opcjonalnie, ale byłoby cudownie – potrafisz pisać teksty sprzedażowe, oferty, opisy produktów

 

Ważne:

  • Wypełnij ankietę rekrutacyjną (kliknij w link lub uzupełnij formularz na końcu artykułu) ↓ ↓ ↓ do 21.02 włącznie
  • Bądź prawdomówn_ – nie musisz umieć wszystkiego, co opisałam w ankiecie, z wielu tych narzędzi czy programów mogę Cię przeszkolić/wykupić odpowiednie szkolenie, potrzebujemy jednak bazy – wspólnego vibe’u, Twojej uczciwości i zaangażowania; kluczowe są także Twoje predyspozycje, ja np. nigdy nie będę dobrym strategiem ;)
  • Odpowiadaj uważnie, czytanie ze zrozumieniem jest kluczowe
  • Czekaj na moją wiadomość
  • A jeśli przejdziesz do II etapu, umówimy się na rozmowę Skype lub stacjonarnie w Warszawie – około 20-30 minut
  • Podczas podjęcia współpracy wymagam podpisania NDA oraz umowy związanej z przetwarzaniem danych osobowych (RODO)
  • Praca zdalna! Możesz działać z dowolnego miejsca na świecie, byle by internet hulał. Choć nie ukrywam, że cudownie byłoby poznać się osobiście
  • Praca w modelu B2B
  • Nie wymagam wyłączności, z pewnością nie na początku współpracy
  • Kwota wynagrodzenia – do ustalenia
  • Rozliczać będziemy się za roboczogodzinę
  • Od kiedy? Od zaraz!

 

Na pewno się przyda, choć nie jest MUST HAVE:

  • Znajomość marki Jest Rudo – fajnie, jeśli wiesz, jaka jestem, jakie są moje wartości i jak lubię pracować
  • Znajomość podstaw fotografii – ułatwia kontakt z klientem, choć nie jest to kluczowe
  • Znajomość moich produktów – rozumiesz, czym są akcje do Photoshopa, wiesz, jakie lekcje blogowania mam w ofercie i czego można nauczyć się z mojego kursu

 

Co teraz:

Czekam na Twoją ankietę w terminie do 21.02 włącznie.

Do 26.02 odezwę się do wybranych osób, które przeszły do II etapu.

II etap – rozmowa (Skype), ostatni tydzień lutego, pierwszy tydzień marca.

 

Ankieta rekrutacyjna:

 

Och, jaram się, jak pochodnia! Kto dołączy do lisiej rodziny..?

 Wyślij proszę ten artykuł do osób, które szukają pracy i mogą być zainteresowane. 

 

Rate this post

DOŁĄCZ DO LISLETTERA

.
RÓB FANTASTYCZNE ZDJĘCIA TELEFONEM
ZADBAJ O SIEBIE Z POMOCĄ #DBALNIKA

Wartościowy artykuł? Udostępnij:

NAPISZ CO MYŚLISZ, SKOMENTUJ:

Zasubskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze