Nie wiesz, jak zrobić newsletter na stronie czy blogu? To nic mój drogi Rudziku, zaraz Ci pokażę, jak zrobić newsletter w MailerLite. To prosty i intuicyjny program, który łatwo podepniesz pod wordpress czy blogspot bez specjalnych wtyczek! Łatwizna.
Dlaczego właśnie MailerLite?
- jest darmowy do 1000 subskrybentów – ilość maili jest nielimitowana
- posiada autoresponder, nawet w darmowym pakiecie (w innych serwisach jest to płatna opcja)
- ma świetne, bardzo konkurencyjne ceny – tutaj, za listę 5000 osób zapłacisz $20 miesięcznie, na MailChimp jest to aż $50!
- płacąc za rok z góry, oszczędzasz dodatkowe 30%
- interfejs jest prosty i bardzo przystępnyUwaga
- BOK działa sprawnie i rzeczywiście mają misję, by pomóc swoim klientom
- MailerLite regularnie się rozwija, co rusz wprowadzając nowe opcje
- sama korzystam z tego programu od kilku lat i jestem bardzo zadowolona; wysyłałam za jego pomocą setki maili i zebrałam pokaźną grupę subskrybentów, aktualnie ponad 45 tysięcy
Kliknij w banner poniżej, by zarejestrować się w serwisie* i zacząć swoją przygodę z newsletterem!
No, teraz już jesteś gotowy, pokazuję zatem dokładnie, jak zrobić newsletter na stronę.
Jak zrobić newsletter
NA STRONĘ CZY BLOGA
Jak zrobić newsletter – poradnik część I
Krok 1 – rejestracja
Zarejestruj się w serwisie do newslettera, przycisk znajdziesz w prawym górnym rogu. Od razu zmień także język.
Krok 2 – uzupełnianie podstawowych danych
1. Na zielonej belce po prawej stronie znajdziesz nazwę użytkownika, kliknij w strzałkę, by zobaczyć rozwijane menu i opcję USTAWIENIA KONTA:
2. To bardzo istotny punkt, który wpływa na % otwieralności maili. Zadbaj o prawdziwy adres kontaktowy, oraz upewnij się, że pole „nadawca” powie Twoim czytelnikom, co to za wiadomość. Trochę niżej masz także pola DANE FIRMOWE. Warto je uzupełnić, choćby powierzchownie (np. z pominięciem nr mieszkania, czy bez dokładnego kodu pocztowego), bo dzięki temu Wasze wiadomości ominą filtry antyspamowe.
>> Przeczytaj także: jak dodać ebook do newslettera
Krok 3 – tworzenie grupy subskrybentów
MailerLite daje Ci możliwość stworzenia dowolnej ilości grup subskrybentów. Ja na blogu mam tylko jedną. Na belce menu wybierz opcję SUBSKRYBENCI, a następnie kliknij w DODAJ NOWĄ GRUPĘ.
Krok 4 „jak zrobić newsletter”
– tworzenie formularza zapisu na newsletter
Formularz zapisu to jest to okienko, w które odbiorcy wpiszą swoje dane, by otrzymywać newslettery od Ciebie. Ważne, by formularz był:
- przejrzysty i czytelny
- dopasowany stylem do wyglądu strony czy bloga
- krótki, lecz oczywisty – to nie jest miejsce na elaboraty, ale upewnij się, że odbiorca wie, po co zostawia swój adres
1. Z menu wybierz FORMULARZE –> DODAJ NOWY FORMULARZ
2. Z czasem stworzysz prawdopodobnie kilka różnych formularzy zapisu, dlatego od początku dbaj o jasne nazewnictwo. U mnie jest to nazwa strony, na której umieszczę formularz, a także jego rozmiar.
3. Po zapisie zobaczysz listę kilku form formularzy, wybierz opcję OSADŹ FORMULARZ.
4. Wybierz grupę, na którą trafią osoby zapisane w tym formularzu.
5. Pora na dostosowanie wyglądu formularza.
W zakładce SZCZEGÓŁY uzupełnij wybrane pola tekstowe, żadne nie jest polem wymaganym.
W zakładce WYGLĄD ustaw wygląd wszystkich elementów formularza.
W zakładce POLA wybierz okienka, które mają się wyświetlać, u mnie jest to obowiązkowo adres e-mail, oraz imię (opcjonalnie). Kliknij w symbol ołówka, by edytować nazwę pola (ja zmieniłam na język polski) oraz wybierz, czy pole ma być wymagane.
W zakładce GRUPY wybierz grupę, do której formularz będzie przypisany. To bardzo ważny krok!
Tak prezentuje się gotowy formularz. Gdy skończysz, koniecznie kliknij w przycisk ZAPISZ, w lewym dolnym rogu.
Jak zrobić newsletter na blogu – poradnik część II
Krok 5 – dodawanie formularza zapisu na stronę/bloga
Automatycznie zostaniesz przeniesiony na następującą podstronę. Skopiuj teraz kod z górnej ramki i wklej na swoim blogu.
Jeśli tworzysz na WordPress:
- aby umieścić formularz w poście, przejdź do edycji tekstowej danego wpisu i wklej kod w wybrane miejsce;
- aby umieścić formularz w sidebarze, przejdź do edycji tego elementu, dodaj widget TEKST i tam wklej swój kod.
Nie potrzebujesz żadnych dodatkowych wtyczek, kodów i pierdololo. Wystarczy wkleić kod w odpowiednie miejsce. ;)
Jeśli tworzysz na Bloggerze:
- aby umieścić formularz w poście, przejdź do edycji HTML danego wpisu (lewy, górny róg) i wklej kod w wybrane miejsce;
- aby umieścić formularz na blogu, przejdź do USTAWIENIA –> UKŁAD –> DODAJ GADŻET (w wybranym miejscu na blogu) –> TEKST i tam wklej kod formularza
Do wszystkich kodów masz także dostęp z panelu FORMULARZE:
Krok 6 – tworzenie kampanii – wysyłanie newslettera
Kampanie to właśnie newslettery – maile, które będziesz z przyjemnością tworzyć i wysyłać do swoich odbiorców.
1. Wybierz z menu KAMPANIĘ –> STWÓRZ KAMPANIĘ
2. Temat to tytuł newslettera, to, co zobaczą odbiorcy w swoich skrzynkach.
3. Jeśli chcesz pisać proste „klasyczne” maile, bez zdjęć i innych bajerów, wybierz EDYTOR TEKSTU SFORMATOWANEGO. Ja pokażę Ci jak zrobić newsletter na blogu, który będzie się wyróżniał. Kliknij KREATOR.
4. Po lewej stronie masz podgląd maila, po prawej opcje edycji.
Zakładka CONTENT pozwala Ci na dodanie do newslettera różnych elementów, jak np. przyciski, obrazki, ikony social media, tekst… Przeciągnij i upuść je w wybrane miejsce w newsletterze.
Aby edytować poszczególny element, kliknij w niego lewym klawiszem myszy, a w panelu po prawej pojawią się opcje edycji.
Ważne! Jeśli prowadzisz firmę, koniecznie uzupełnij stopkę o odpowiednie informacje. W stopce musi też znajdować się link do wypisywania się. Niżej powiem Ci, jak edytować okno do rezygnacji.
5. Elementy w zakładce DESIGN odpowiadają za wygląd bloga. Możesz skorzystać z gotowych szablonów (STYLE SZABLONÓW), lub… wybrać opcję WŁASNE STYLE i tam dokonać wszystkich zmian. Na koniec wybierz ZAPISZ JAKO NOWY STYL, ustaw jego nazwę i od teraz korzystaj do woli, przy każdym nowym newsletterze.
Twój zapisany styl szablonu pojawi się teraz w STYLE SZABLONÓW:
6. Gdy zakończysz edycję, upewnij się, że newsletter wygląda dobrze na telefonie, jak i na komputerze:
7. Wszystko gotowe? W prawym górnym rogu znajdziesz przycisk ZAKOŃCZ EDYCJĘ.
Mój przykładowy newsletter wygląda następująco:
8. Wybierz grupę, do której ma zostać wysłana wiadomość.
9. To jest ten moment, kiedy możesz edytować tytuł, treść, grupę odbiorców, lub kliknąć DALEJ: WYŚLIJ.
10. Kolejna genialna opcja MailerLite’a – wybierz, czy newsletter ma zostać wysłany od razu, czy w przyszłości. Zatwierdź i ciesz się świetną robotą! Właśnie pojąłeś, jak zrobić newsletter na blogu. Gratki!! Należą Ci się!
>>> Przeczytaj także: jak zdobyć subskrybentów newslettera oraz jak zachęcić do zapisów na newsletter
Krok 7 – sprawdzanie statystyk kampanii
Kampania wysłana? Chcesz zobaczyć, kto otworzył Twoją wiadomość, gdzie klikali najczęściej? Z menu u góry wybierz KAMPANIE –> WYSŁANE –> przycisk ZOBACZ RAPORT.
Jeśli Twoja kampania została zaplanowana na wysyłkę w przyszłości, możesz ją podejrzeć w zakładce SKRZYNKA NADAWCZA.
Kliknij w zakładkę PODGLĄD STATYSTYK:
Jeśli chcesz zobaczyć, ile osób kliknęło w dany link, wybierz zakładkę PODGLĄD MAILA.
Krok 8 – ustawienie strony do wypisywania się
Jeśli chcesz prowadzić maiing zgodny z prawem (a przecież bardzo chcesz!), musisz zapewnić swoim czytelnikom opcję wypisania się z newslettera. Ja mam odpowiedni link w stopce każdego maila i Ciebie też do tego zachęcam.
Aby edytować okno wypisu, kliknij w górnym panelu na strzałkę, a następnie STRONA DO WYPISYWANIA SIĘ.
Edytuj formularz, aby był spójny wizualnie z Twoją stroną.
Krok 9 – ustawianie autorespondera – opcjonalnie
Autoresponder to potężne narzędzie marketingowe i mogłabym mu poświęcić osobny artykuł, albo ze trzy, dlatego tutaj wspomnę tylko, że autoresponder jest darmowym narzędziem w Mailer Lite i pokaże, gdzie go włączyć.
Aby go ustawić, z górnego panelu wybierz AUTOMATION –> STWÓRZ NOWY AUTORESPONDER.
To już wszystko. Wiesz już, jak zrobić newsletter na blogu w Mailer Lite. Do dzieła! A jeśli masz ochotę, dołącz do mojego LISlettera :)
Mocno trzymam za Ciebie kciuki! Mam nadzieję, że instrukcja jest przydatna?
Skoro już wiesz, jak zrobić newsletter, klikaj w banner poniżej, rejestruj się i do dzieła!
* Wpis zawiera linki afiliacyjne – oznacza to, że jeśli zdecydujesz się na zakup pakietu po przekroczeniu darmowego progu, ja otrzymam niewielki procent ze sprzedaży. Ciebie to nic dodatkowo nie kosztuje.
Pozostałe artykuły o newsletterze: |
Jak zawsze super instrukcja! Jednak mnie cały czas przed założeniem newslettera paraliżuje zgłoszenie go do GIODO. A może to leń? ;)
Ściskam!
Magda, ja tez mam tego lenia, hi hi hi
Ufff, jak dobrze, że nie jestem w tym sama ;)
Myślałam u siebie o newsletterze, ale właśnie GIODO mnie przeraża. A może to jeszcze nie czas na taką formę, za mało osób odwiedza.
Przeczytaj u prakreacja.pl o GIODO, nie zawsze trzeba zgłaszać swój newsletter, są wyjątki. Poza tym wokół zgłoszenia bazy narosło wiele mitów, wcale nie ma z tym tyle roboty.
Masz racje. Muszę to jeszcze raz przeczytać.
Z nieba mi spadlas z ta instrukcja!!!
;) Super. Jakbyś miała jakieś problemy po drodze, pisz!
Jestem na MailChimpie i co rusz obiecuje, ze newsletter juz rusza, ale z drugiej strony boje sie tych oplat i to blokuje mnie przy rozwijaniu listy mailinowej, w Mailchimpie skusil mnie najwyzszy chyba limit do bezplatnego wysylania newslettera, czyli 2000 osob. Z drugiej strony, przy FB, ktory tak drastycznie tnie… Czytaj więcej »
Zdecydowanie warto zbudować własną listę!
Genialna instrukcja! :*
Świetna instrukcja – na pewno z niej skorzystam :)
Cześć Rudzino :) Mam Mailerlite’a, urzekł mnie swoją prostotą (np przy MailChimpie myślałam, że oszaleję!). Jedna rzecz mnie dziwi, a może czegoś nie rozumiem. W statystykach pokazuje mi się, że jakiś tam procent osób nie otworzył maila. Miałam taką sytuację: korespondowałam z pewną osobą, która zapisała się na mojego newslettera.… Czytaj więcej »
U mnie też jest całkiem sporo osób, które nigdy nie otworzyły wiadomości (za wyjątkiem ebooka – dlatego jestem w trakcie czyszczenia listy), ale nigdy nie byłam w stanie zweryfikować, czy te statystyki rzeczywiście nie przekłamują. Ciężko mi się wypowiedzieć, ale to byłby poważny błąd ze strony firmy. Próbowałaś się z… Czytaj więcej »
Nie kontaktowałam się z nimi, bo dopiero niedługo zaczynam na poważnie budować listę i na razie tak bardzo mnie to nie bolało. Nie wiem czy to dobry pomysł, by usuwać wszystkich, którzy „nigdy nie otworzyli wiadomości”, bo możliwe, że usuniesz dużo osób, które jednak czytają Twój newsletter. Sorki za zamieszanie,… Czytaj więcej »
Mnie chyba zatem pozostaje uwierzyć w prawdziwość tych cyferek. A takie czystki chcę zrobić, by a) nie płacić za osoby, które nie czytają moich maili – aktualnie mam prawie 9 tysięcy subskrybentów, b) podnieść procent otwieralności.
Ha, to jest wyczucie czasu – na jutro mam wpisane w google calendar: 9-10:30am robię newsletter na bloga. I teraz, dzięki Twojemu postowi, wiem już nawet jak :)
Proszę bardzo! :)
Natalia, a jak poradziłaś sobie z umową o powierzenie danych osobowych z Mailerlite? Przysłali do podpisania wersję po polsku? Ja dostałam tylko po angielsku i nie wiem czy to jest ok
Ja mam po angielsku, w razie sytuacji, gdyby GIODO postanowił Cię kiedyś sprawdzić, to wystarczy zapłacić za przysięgłe tłumaczenie, gdyby tego wymagali. Aktualnie nie zamierzam się nad tym szczególnie rozwodzić, mam papierek, więc w moim odczuciu wszystko gra i buczy.
no to mnie uspokoilaś, w takim razie podpisuję też wersję angielską
Ania, ja mam w ogóle wrażenie, że gdyby oni mieli teraz sprawdzić każdego blogera z newsletterem, to nie skończą w tysiąc lat. Dopełnij wszystkich formalności w sposób, w jaki potrafisz najlepiej (czytaj u prakreacja.pl, jeśli potrzebujesz prawniczych porad) a resztą się nie przejmuj. Przynajmniej narazie :)
Tak zrobiłam. Bez pomocy Wojtka z PraKreacji i Twojego instruktarzu chyba bym się poddała na starcie :)
Narazie GIODO jest jak dziurawe wiadro. Wraz z RODO jak pojawi sie wizja kary wiadro się uszczelni i trzeba bedzie w 100% dopełnić wszeklich formalności.
Prakreacja to doskonałe źródło wiedzy również na temat RODO. O RODO Pan Wojtek nagrał również ciekawy podcast.
Natalia, szukam i szukam w internecie jakiś informacji o tym dokumencie powierzenia danych, a tu proszę, u Ciebie na blogu :) Powiedzcie mi proszę, czy ten angielski dokument nazywa się Agreement on provision of services for newsletter sending? Bo to jedyny dokument jaki mi chcieli wysłać, a nie mam pewności… Czytaj więcej »
Przeraża mnie to ale dzięki Twoim wpisom strach mniejszy. Czas zaplanować i wdrożyć newsletter u siebie. Dzięki
Mnie też przerażało na początku, a wiedz, że ogarniałam sama. Teraz masz instrukcje, zrób wszystko kroczek po kroczku i zobaczysz, że nie jest źle!
Dziękuję za tak dobrze opisaną instrukcję! :) Mam tylko mały problem. Gdy chcę zweryfikować moją stronę i wpisuję adres mailowy, to wyskakuje mi informacja, że wszystkie pola są obowiązkowe (chociaż jest tam tylko jedno pole. Jak mogę rozwiązać ten problem
. Poniżej dołączam zrzut ekranu.
Przydatne, ale ja chyba bałbym się zalewać czytelników wiadomościami. Jeśli chodzi o samą ofertę, to owszem, pewnie firma lepsza z dostępnych. Trzeba zaufać poleceniom na tej stronie ;)
Nikt nie mówi o „zalewaniu” czytelników mailami. W newsletterach potrzebna jest jednak spora doza wyczucia. Ja często konsultuję takie techniczne rzeczy z czytelnikami i razem szukamy rozwiązań.
Długo nie mogłam zrozumieć fenomenu newsletterów (każdy spec od marketingu mówi, że to dzisiaj okrutnie ważne), ale od kiedy zapisałam się do kilku, zaczynam powoli łapać. Jeśli ktoś ma fajny pomysł na newsletter i prowadzi go odpowiednio, to faktycznie dobrze jest dostawać pewne wiadomości wprost do skrzynki. Nie wiedziałam, że… Czytaj więcej »
Dziękuję Ci za ten poradnik. Myślałam, że newsletter to czarna magia! Z Twoim artykułem okazał się bułką z masłem! :) :) :)
Lubimy bułki z masełkiem! ;)
Świetna instrukcja! GIODO już kiedyś przerabiałam, więc pozbawiłaś mnie ostatniej wymówki ;-)
ale jak przerabialas? rejestrowalas sie juz? i jak to wyglada?
Tak, już rejestrowałam bazę klientów. Nie taki diabeł straszny, choć chwilę trzeba na to poświecić :-) Korzystałam z rad na już wspomnianym wyżej blogu prakreacja.pl.
Hmm, zaczynasz mnie przekonywać do spróbowania tego systemu, szczególnie pomaga Autoresponder. A może przybliżysz go w osobnym poście?
O, dzięki za sugestię, zastanowię się, czy potrafię z tego sklecić coś sensownego i spróbuję.
Normalnie Cię kocham, wiesz? Idealnie na czas! Właśnie chcę ruszyć z newsletterem i nie wiem jak się za to zabrać. Znaczy… Teraz już wiem! DZIĘKUJĘ!
Proszę bardzo!
[…] zastanawiacie się nad newsletterem polecam wam MailerLite. Sama z niego korzystam, a u jest rudo dowiecie się dlaczego to dobry […]
Super:-) Jesteś cudowna. Dzięki Tobie jakoś idę do przodu :-) Ten wpis jest baaardzo pomocny. Dziękuję :-)
;)
Ja jeszcze chcialam zapytać. W jaki sposób dołączamy plik PDF do wiadomości?
@nataliaslawek:disqus dzięki Tobie zdecydowałam się na MailerLite. Jego obsługa to bajka w porównaniu do FreshMaila i MailChimpa. ;)
O, super to słyszeć!!! Ja też jestem wielką fanką :)
It’s a great guide about MailerLite! Thanks for creating it :)
Oh, I’m surprise you’ve been able to understand it! Have you used any translator or you just understand polish?
Unfortunately, I don’t understand polish, so I’ve used a translator, it actually translated everything pretty well!
Cool, happy to help!
Świetna i prosto napisana instrukcja :) Dzięki. Właśnie się zalogowałam i przygotowuję się do newslettera. Teraz przede mną GIODO… Czy umowę o powierzenie danych osobowych z Mailerlite można gdzieś u nich gotową ściagnąć?
Niestety nie, trzeba się o nią doprosić.
Serdeczne dzięki za ten poradnik! 3 dni siedzenia w Mailchimpie…później Freshmail, aż w końcu trafiłam tu i ta opcja najbardziej mi odpowiada.Poszło szybko i sprawnie! Twój post jak zwykle mega przydatny.Pozdrawiam!
Bardzo fajna instrukcja, a sam program jest CUUUDNYY!!! Dziękuję za doping i korzystam namiętnie:)
Hej Ruda! Nawet nie wiesz jak się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga. Planuję otworzenie sklepu internetowego,oczytałam się o newsletterach i byłam przerażona co i jak a tu proszę spałaś mi z nieba, o przepraszam wyskoczyłaś w google! Jestem trochę noga graficzna ale popróbowałam na stronce mailer Lite i cudownie!… Czytaj więcej »
Aniu, cieszę się zatem Twoim szczęściem :) powodzenia!! :)
Zrobiłam to! I mam jeszcze pytanie o potwierdzenie zapisu – czy subskrybenci mają otrzymywać maile z potwierdzeniem? bo nie widziałam nigdzie tej opcji i nie wiem, czy czegoś nie pominęłam :)
Ja nie mam ustawionego takiego maila, ale na pewno da się gdzieś znaleźć taką opcję, jeśli Ci na niej zależy.
Absolutnie tego nie potrzebuję, tylko już kilka razy otrzymałam pytanie, czy zapis jest na pewno ważny, bo bez maila :)
A widzisz, ja mam maila powitalnego (ebook foto), który leci od razu, a po kilku h mail z kilkoma informacjami, dlatego mnie się takie pytania nie zdarzały
U mnie też miał być e-book na dzień dobry, ale nie mogę go skończyć :) Dlatego wzięłam się za ten newsletter bez niego, bo inaczej bym chyba nigdy nie ruszyła :)
A przewodnik wspaniały! Dla takich bystrzaków jak ja wręcz idealny ;-)
Hej! Jak ogarnąć jaki rozmiar pixeli ma mieć ten formularz i względem czego podchodzić do oceny tych rozmiarów formularzy? Czy te wybrane formularze mają już swój określony rozmiar, czy można tym manipulować na www?
PKT 5 opisuję zakładkę WYGLĄD, tam masz wpływ na szerokość formularza. A jego rozmiar zależy od Twoich preferencji, rozmiaru okna, w które potem chcesz je wsadzić.
Czym w kampaniach różni się opcja: otwarcia od kliknięcia? Widziałam w twoim raporcie, że np. otwarcia masz 49% i tu domyślam się, że chodzi o otwarcia newslettera, ale kliknięcia 14% – o jakie kliknięcia chodzi? Dzięki serdeczne za podzielenie się wiedzą w tak dostępny, czytelny sposób. Jeszcze tylko chciałabym się… Czytaj więcej »
Otwarcie to otwarcie maila, kliknięcia to z kolei kliknięcia w link. W mailerlite jest też dostęp do szczegółowych statystyk, wtedy widzisz ile osób kliknęło w jaki link.
Dopisuję sobie do listy „strony lądowania”
Czy jest już osobny artykuł o autoresponderze? nie mogę się doczekać – plisss ;)
Nie ma. Co chciałabyś wiedzieć Adriana? Nie wiem, czy to temat na wpis, dopomóż mi trochę :)
Dopiero zaczynam przygodę z newsletterem. Ciekawi mnie jak technicznie wykorzystujesz autorespondera (mniej więcej tak jak to przedstawiłaś na bazie tego poradnika o newsletterze) i jakie funkcje spełnia autoresponder w komunikacji z klientem. Podziel się silnymi stronami tego narzędzia w strategii marketingowej ;) Dzięki.
Zrobiłam wszystko według instrukcji i dokonałam tego. Jednak po sprawdzeniu czy działa ten formularz i zapisaniu się samej na własny newsletter nie otrzymałam zwrotnego maila z potwierdzeniem subskrypcji na newsletter – czy aby na pewno to ja się zapisywałam. Czy to się jakoś gdzieś ustawia?
Jak wejdziesz w subskrybcje to zobaczysz zapisane osoby. Wtedy będziesz widziała, czy faktycznie się zapisałaś, a jeśli tak, to problem leży tylko w tym mailu zwrotnym, który do Ciebie nie dotarł. Będę o tym robiła wpis, tak bardzo ciężko wyjaśnić.
Kochana, jeszcze raz Ci dziękuję za ten poradnik, dzięki niemu już w środę poleci w świat mój pierwszy newsletter <3
Natalia! Przyszłam podziękować za ten wpis! Niedawno zawzięłam się, usiadłam i zmontowałam taki ładny newsletter dzięki Tobie! Kocham takie poradniki, zwłaszcza opisujące programy, które są super i warto z nich korzystać! :D Teraz czuję, że mam to, co chciałam – jest ładnie, profesjonalnie i przejrzysto! Wcześniej miałam Mail Chimpa i… Czytaj więcej »
<3
Też jestem wielką fanką MailerLite i polecam każdemu na lewo i prawo. O, właśnie! Lecę pisać nowy newsletter!
Jeju, jeju, jak bardzo mi się przydał ten post! Dzięki wielkie! Dzięki Tobie od dziś i ja mam newsletter :)
Super!
Właśnie stworzyłam swój pierwszy mail. Dzięki za tak łatwą i przyjemną instrukcję, ani się obejrzałam, a już wszystko ogarniam:)
O, bardzo mi się podobają takie komentarze!
A mnie takie powody do pisania tego typu komentarzy. Pozdrawiam:)
Dziękuję Ci za ten MEGA wartościowy artykuł! Dzięki Tobie w niecały jeden dzień utworzyłam newsletter, całą kampanię i JEST! Wszystko działa! :)
Będę polecać Twoją stronę (trafiłam na nią dzisiaj przypadkiem) każdemu, bo warto! :)
Pozdrawiam!
Cieszę się!
A ja walczę i walczę z MailChimp, katastrofa jakaś. Chyba wszystko usunę i zacznę od początku, ponieważ w tym programie wszystko wydaje się łatwiejsze :-) Ale mam pytanie, czy można załączyć w newsletterze ebooka? Pozdrawiam serdecznie
Też kiedyś byłam na MailChimp, jest o tym poradnik: https://www.jestrudo.pl/jak-zrobic-newsletter/
W obu systemach można dodać ebooka po zapisie, jednak w MailerLite jest to prostsze. Zrobię artykuł, bo masa ludzi mnie o to regularnie pyta :)
Mam jeszcze pytanie, czy można tworzyć w tym programie tylko kampanie? Tzn. importować już gotową listę mailingową bez tworzenia bramki zapisu?
Nie jestem pewna, czy dobrze Cię zrozumiałam, ale można do MailerLite importować gotową listę, jeśli ją posiadamy.
Właśnie o to mi chodziło :-) Dziękuję i pozdrawiam
Ok, gdzie w mailerlite można pobrać umowę powierzenia?
dziękuję za instrukcję. tak dokładnie i prosto napisana. widzę też, że dużo sie przy tym narobiłaś. tym większe podziękowanie :)
Naprowadź mnie na konkretny punkt, w którym momencie jest ten problem?
Ni mogę sobie poradzić z ustawieniem w stopce bloggera linku do strony wypisywania się :( Czy komuś to się udało i wie jak to zrobić??
Mam problem. Każe mi zweryfikować konto poprzez potwierdzenie email. Problem w tym, że nie mogę wpisać normalnie swojego maila tylko muszę wpisać maila z domeną strony ( [identyfikator]@[domena bloga].com. A nie mam przecież takiego maila.. Bez tego potwierdzenia nie mogę wysyłam automayczych maili.. Co mam robić?
Jak potwierdzić email? Każe mi w domenie (po @) mieć adres mojego bloga. Nie mam takiego maila i nie da się takiego założyć chyba.. (mam bloga jak narazie na blogspocie) Potrzebuje pilnej pomocy :(
Co zrobić jeśli konto nie przeszło weryfikacji? Napisali mi w kokpicie tak: Przykro nam, ale Twoje konto nie przeszło weryfikacji Weryfikujemy wszystkich nowych klientów, aby pomóc w ewentualnych problemach, a także aby chronić nasz system i innych przed spamem. Nasz system sprawdza, i wykonuje wiele testów aby zweryfikować nowe konta.… Czytaj więcej »
Najprościej skontaktuj się z ich BOK i dopytaj, co możesz zrobić, aby to zmienić? Może gdzieś popełniłaś błąd i automatycznie odrzucili Twoje zgłoszenie?
czy w mailer lite istnieje mozliwość wysłania automatycznego maila powitajnego do każdej nowo zapisanej osoby w którym będzie wklejony link do obiecanego prezentu (e-book)?
Jasne, ost. w menu AUTOMATION:

no to mnie przekonałaś:) dzięki
Hej :) Trochę odświeżam temat. Chciałam założyć newsletter do mojego nowego bloga na MailerLite, ale przy rejestracji widzę tylko pole „Firma/Organizacja”, nie ma „Osoba fizyczna”. Żeby mieć tam newsletter trzeba prowadzić działalność?
Zostaw to pole puste. Możesz też wpisać nazwę bloga np. :)
a ja mam problem… gdy wpisuje e-mail do weryfikacji, nie da się przejsc dalej:/
Mam pytanie… używam tego programu ale nie to moje początki i nie rozumiem jednej rzeczy. Owszem kampanie umiem zrobić itp. ale jeśli chcę, żeby mail powitalny, spersonalizowany był automatycznie wysyłany do nowego subskrybenta po zapisaniu się do newslettera, to jak to zrobić? Tutaj widzę tylko opcję ręcznego zaznaczania jak chcę… Czytaj więcej »
ponadto pojawił mi się problem z weryfikacją konta…
Po wklejeniu kodu w widget Tekst lub HTML, newsletter nie wyświetla się :( Co zrobić ?
Aniu, niestety nie wiem, jakie mogą być możliwe przyczyny.