Szukam managera_ki!

We wrześniu rekrutowałam na stanowisko asystentki-ogarniaczki. Wiele osób mówiło mi wtedy, że chcę gwiazdki z nieba, ale… ja mam szczęście do ludzi, no! I udało mi się nawiązać współpracę z cudowną Karoliną – kobiecastronabiznesu.com

Nie zatrzymuję się i idę dalej, tym razem poszukuję managera-marketingowca-handlowca. Po raz kolejny marzę o fajerwerkach i wiem, że taki zestaw cech i umiejętności jest możliwy. Więc po niego sięgam. Moim celem jest maksymalne skupienie się na tworzeniu treści. Kursów, wideo, postów… Dlatego też dotychczasowe zajęcia muszę oddelegować. Może to coś dla Ciebie?

 

 

Rudziku, tym będziesz się zajmować…

Wstępny zarys obowiązków:

→ opracowanie skutecznych ofert sprzedażowych
→ tworzenie strategii biznesowej
→ reprezentowanie Jest Rudo w obszarze współpracy z markami: komunikacja mailowa, tworzenie oferty, opracowanie koncepcji współpracy, koordynowanie każdego etapu współpracy
→ analityka wyników
→ tworzenie kalendarzy marketingowych
→ pisanie komunikatów sprzedażowych
→ analiza i optymalizacja już istniejących stron, produktów czy landing pages
→ współpraca z moją super asystentką Karoliną i kilkoma innymi osobami, m.in. firmą ogarniającą SEO, Opiekunem Bloga czy Brand Ninja

 

Koniecznie:

  • Wypełnij ankietę rekrutacyjną (kliknij w link lub uzupełnij formularz poniżej, masz czas 7-18.02) ↓ ↓ ↓ Ankieta składa się z 2 części i na wypełnienie całości będziesz potrzebować min. 45 minut.
  • Jesteś obecna/y w internecie – rozumiesz, jak wygląda życie w sieci, bo też w nim uczestniczysz
  • Jesteś osobą proaktywną – wychodzisz z inicjatywą
  • Jesteś osobą kreatywną – masz conajmniej kilka pomysłów na nowe produkty w moim sklepie albo wręcz dostrzegasz niewykorzystany potencjał i Cię skręca ;)
  • Potrafisz wyciągać i analizować dane, a dalej… tworzyć dla mnie plan działania, w oparciu o te informacje
  • Potrafisz mówić językiem korzyści. Rozumiesz, że w każdej współpracy z markami ważna jest satysfakcja 3 stron: odbiorców, klienta no i mnie :)
  • Masz doświadczenie w e-commerce, i definicje pojęć: up-selling, ROI czy CTA możesz mi dyktować podczas przeżuwania porannego croissanta
  • Masz doświadczenie w marketingu
  • Potrafisz poprawnie pisać, pisać z humorem, a także tak, by te teksty sprzedawały!
  • Ogarniasz siebie, czas i siebie w czasie
  • Prowadzisz własną działalność gospodarczą

 

 

Na pewno się przyda:

  • Znajomość marki Jest Rudo – fajnie, jeśli wiesz, jaka jestem, jakie są moje wartości i jak lubię pracować
  • Znajomość moich produktów – rozumiesz, czym są akcje do Photoshopa, wiesz, jakie lekcje blogowania mam w ofercie i czego można nauczyć się z mojego kursu

 

 

Zasady współpracy:

  • Praca zdalna! Możesz działać z dowolnego miejsca na świecie, byle by internet hulał.
  • Praca w modelu B2B
  • Nie wymagam wyłączności, po prostu robota musi być zrobiona, jednak nie możesz reprezentować marki o podobnym zakresie działań!
  • Kwota i sposób wynagrodzenia – do ustalenia
  • Od kiedy? Od zaraz! A bardziej realnie: od 1.03.2020

 

 

Co teraz:

Czekam na Twoją ankietę w terminie 7-18.02.2020

Do 24.02 skontaktuję się w osobami, które przejdą do II etapu rekrutacji.

Jeśli masz taką możliwość, spotkamy się na żywo, jeśli nie – pogadamy przez Skype. Termin: ostatni tydzień lutego.

 

 

Ankieta rekrutacyjna:

 

 

Och, jaram się, jak pochodnia! Kto dołączy do #RudaSpółka..?