Ruda ankieta ’14

 Wyłóż nogi i zdejmij skarpety,
zaraz przystąpisz do ankiety.

Wena to dziwka jest straszliwa,
a blog ten musi być jak diwa!
Dziś berło dzierżysz w swojej łapce,
powiedz co lubisz lub znajdę się w pułapce.
Nie wahaj się, nagroda czeka –
kilka buziaków i szklanka mleka.
Herbatę zaparz, napij się wódki,
muszę usłyszeć głos Twój milutki.
I nie zniechęcaj się paskudo,
najważniejsze że jest rudo! ;]

Rate this post

DOŁĄCZ DO LISLETTERA

.

RÓB FANTASTYCZNE ZDJĘCIA TELEFONEM

Wartościowy artykuł? Udostępnij:

Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

SKOMENTUJ:

Subscribe
Powiadom o
guest
52 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Domi wesola

Uzupełniłam ;) Świetny ten wiersz, masz chyba talent :-*

Agata Z

Fajna ankieta :) Za każdym razem kiedy dodajesz nowy tekst myślę sobie „super, super” zanim jeszcze go przeczytam. Jest rudo to zdecydowanie jeden w moich ulubionych blogów :)

Yeshka

Same here :D Świetny blog w bardzo fajnej oprawie :)

trishhka

„Dzięki Robaku!” rozbroiło mnie totalnie. <3

Natu

mnie też, mnie też! :)

Joanna W.

Poszło! A rymowanka zrobiła mi dzień ;)

Jagoda

poszłooooo! :)

Chettys

Ruda Ty nawet ankietę to świetną zrobisz :))

Ollien

Z cichej obserwatorki staje się aktywną wypełniaczką ankiet :D

Anonymous

Zapomniałam wpisać w ankiecie: DISQUS!!!

(prosiłabymbardzoooo)

M.

Karolina Gie

gotowe

Natalia Slawek

całuję Was po stópkach, bo już całkiem sporo odpowiedzi wpłynęło! jesteście wielcy!!

mam wenę

Uwielbiam tę „straszliwą dziwkę” :D

Em

Wypełniłam, aczkolwiek w temacie niewypału musiałam zaznaczyć cokolwiek, żeby się wysłało. Zabrakło opcji do wyboru, że wszystko ok ;p
I nie chciało mi się opisówek wypełniać, sorry, za leniwa jestem. Albo to nie ten dzień.

Natalia Slawek

Dzięki za wskazówki, za rok się poprawię. To moja pierwsza ankieta ever!

Mała Mu

Poszło

Żurnalistka

Done! Bardzo dobry pomysł z ta ankietą. To najlepszy sposób na poznanie czytelników i ich potrzeb ;) Trzymam kciuki za dalszy rozwój :)

Martynosia

Tez wypelnilam :)

lasoa

Poszło :-)

Woman In Heels

Ja także wypelniłam : ))

Karolina W

Haha, świetne pytania, wypełniłam z przyjemnością :)

rubbish

Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

Katarzynkowy Blog

Poszła :)

Anonymous

miło było zrobić dobry uczynek ;D

aleksandraag

Dzięki robaku :))

Jak Ona To Robi

Rozwaliłaś mnie na łopatki.
Poszło:)

Katarzynkowy Blog

Poszła :)

rubbish

Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

lasoa

Poszło :-)

Karolina W

Haha, świetne pytania, wypełniłam z przyjemnością :)

Martynosia

Tez wypelnilam :)

Żurnalistka

Done! Bardzo dobry pomysł z ta ankietą. To najlepszy sposób na poznanie czytelników i ich potrzeb ;) Trzymam kciuki za dalszy rozwój :)

mam wenę

Uwielbiam tę "straszliwą dziwkę" :D

Natu

mnie też, mnie też! :)

Em

Wypełniłam, aczkolwiek w temacie niewypału musiałam zaznaczyć cokolwiek, żeby się wysłało. Zabrakło opcji do wyboru, że wszystko ok ;p
I nie chciało mi się opisówek wypełniać, sorry, za leniwa jestem. Albo to nie ten dzień.

Karolina Gie

gotowe

Anonimowy

Zapomniałam wpisać w ankiecie: DISQUS!!!

(prosiłabymbardzoooo)

M.

Joanna W.

Poszło! A rymowanka zrobiła mi dzień ;)

trishhka

"Dzięki Robaku!" rozbroiło mnie totalnie. <3

Domi wesola

Uzupełniłam ;) Świetny ten wiersz, masz chyba talent :-*

Agata Z

Fajna ankieta :) Za każdym razem kiedy dodajesz nowy tekst myślę sobie "super, super" zanim jeszcze go przeczytam. Jest rudo to zdecydowanie jeden w moich ulubionych blogów :)

Jak Ona To Robi

Rozwaliłaś mnie na łopatki.
Poszło:)

aleksandraag

Dzięki robaku :))

Anonimowy

miło było zrobić dobry uczynek ;D

Mała Mu

Poszło

Natalia Slawek

Dzięki za wskazówki, za rok się poprawię. To moja pierwsza ankieta ever!

Yeshka

Same here :D Świetny blog w bardzo fajnej oprawie :)

Natalia Slawek

całuję Was po stópkach, bo już całkiem sporo odpowiedzi wpłynęło! jesteście wielcy!!

Chettys

Ruda Ty nawet ankietę to świetną zrobisz :))

Ollien

Z cichej obserwatorki staje się aktywną wypełniaczką ankiet :D

Jagoda

poszłooooo! :)

Woman In Heels

Ja także wypelniłam : ))