Fotografia reklamowa z jajem

Fotografia reklamowa ma ważne zadanie do spełnienia – najczęściej jest nim sprzedać produkt lub usługę. Może to robić na wiele sposobów, a jednym z najskuteczniejszych jest rozbawienie swoich odbiorców. Ja dziś także chciałabym, abyście trochę się pośmiali.

Fotografia reklamowa opiera się na różnych taktykach, aby skutecznie komunikować swoją wiadomość odbiorcom. Na pewno nie raz spotkałeś się z prowokacją, reklamą surrealistyczną, bazującą na metaforze, albo takiej, która przyciąga absurdem.

Nie będziesz zaskoczony, gdy powiem, że w tym wszystkim chodzi o emocje. Im silniej je odczuwasz, tym większe prawdopodobieństwo, że produkt zapadnie Ci w pamięć, a w efekcie, gdy staniesz przed półką wypełnioną podobnymi batonikami, wybierzesz, ten, który już “znasz”, nawet jeśli nie kojarzysz skąd dokładnie.

Sporo czasu na analizie mechanizmów fotografii reklamowej spędziłam w collegu. Wpadłam na pomysł, by podzielić się z Wami materiałem, który wtedy zebrałam. Zobaczymy, czy “zaskoczy”.

 

Fotografia reklamowa z jajem

Na dobry początek Lego i ich mega kreatywne reklamy. Jestem ciekawa, czy odgadniecie, co to za bajki:

fotografia-reklamowa-6 (1)

fotografia-reklamowa-7 (1)

fotografia-reklamowa-8 (1)

…i obrazy:

lego-reklama

fotografia-reklamowa-4 (1)

Lego prezentuje nam także własną drogę ewolucji.

fotografia-reklamowa-0

Mam dla Ciebie coś specjalnego.

Ten e-book pomoże Ci ogarnąć podstawy fotografii w 1 GODZINĘ. Teraz udostępniam go zupełnie za darmo!

poradnik PODSTAWY FOTOGRAFII za darmoJeżeli:

  • jesteś “świeżakiem” w temacie foto
  • nie wiesz jak zacząć
  • przytłaczają Cię techniczne aspekty fotografii 
  • boisz się trudnych pojęć
  • masz mało czasu
  • rozumiesz niektóre podstawy fotografii, ale nie umiesz ich połączyć

 

TEN PORADNIK JEST DLA CIEBIE!

 

 

Z produktami Timotei każdy może być piękny.

reklamowa

fotografia-reklamowa-8

fotografia-reklamowa-9

fotografia-reklamowa-7

fotografia-reklamowa-6

fotografia-reklamowa-5 (1)

fotografia-reklamowa-4

Odwieczny konflikt Coca Coli i Pepsi, który nieprzerwanie napędza im sprzedaż. To tak zwana reklama porównawcza – odwoływanie się do cech produktu konkurencji. Ten przykład uwielbiam.

fotografia-reklamowa-2

Zabawa formą:

fotografia-reklamowa-2 (1)

fotografia-reklamowa-2

Bardziej sugestywnie już się nie da!fotografia-reklamowa-1fotografia-reklamowa-1 (1)

I co, kawy się ze mną nie napijesz?

fotografia-reklamowa-1

Jak to było, Ride najlepszy na owady :D

fotografia-reklamowa-0

 

Koniecznie dajcie mi znać, czy temat fotografii reklamowej to pole, w którym warto coś podziałać! Mam jeszcze kilka pomysłów.

Z góry pięknie dziękuję ;)

Oceń post!